Få mest muligt ud af din markedsføring
Når man er freelancer eller en lille virksomhed uden særlig viden om markedsføring og uden det store budget til køb af ekstern hjælp, kan det være meget svært at finde ud af, hvor man skal starte.
Denne workshop giver dig dels en introduktion til forskellige markedsføringstiltag, og hvordan du prioriterer din tid og dine penge, dels et indblik i, hvad du selv kan gøre, hvad du med fordel kan købe dig hjælp til - og hvordan du forbereder dig på samarbejdet med en ekstern leverandør.
Workshoppen kommer bl.a. omkring følgende emner
- Passion og forretningsmodel - grundlaget for markedsføringen
- Den røde tråd
- Valg af markedsføringskanaler
- Googles gratis værktøjer - My Business, Webmaster Tools, Analytics mv.
- Sociale medier - overblik
- Planlægning
Emner som PR, Netværk, Hjemmeside og søgemaskineoptimering behandles i selvstændige workshops.
Målgruppe for denne workshop
Workshoppen er for små virksomheder, helt nye såvel som etablerede, som gerne vil blive klogere på markedsføring for små penge, og hvordan man kommer godt i gang med sin markedsføring.
Oplægsholder
Hanne Wick er ansat som udviklingskonsulent i UdviklingOdder og er oplægsholder på denne workshop.